Thursday, December 5, 2024

 

  

1. تکمیل فرم درخواست توسط مالک و ارائه مدارک اولیه به بایگانی جهت تشکیل پرونده و ارائه به واحد شهرسازی

2. بررسی مدارک و بازدید از ملک توسط کارشناس بازدید

3. اظهار نظر واحد شهرسازی در خصوص طرح تفصیلی و ابعاد بر و کف جهت احداث

4. صدور دستور نقشه از سوی مسئول شهرسازی و ارجاع به سازمان نظام مهندسی

5. اخذ نقشه های تائید شده معماری و سازه و برگه های تائیدیه مهندسین از نظام مهندسی و ارائه به شهرسازی

6. بررسی و محاسبه نفشه توسط شهرسازی و ارجاع به واحدهای نوسازی و درآمد جهت صدور فیش عوارض

7. پرداخت عوارضات مربوطه و ارائه فیش های پرداختی توسط مالک به واحد درآمد

8. تهیه پیش نویس پروانه

9. تائید مسئول شهرسازی در سیستم شهرسازی

10. تائید و امضای شهردار

11. صدور پروانه

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0