پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / خبرهای شهر . خبرهای شورای اسلامی شهر . خبرهای شهرداری .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ 
پروژه های امتداد خیابان فرزانگان و میدان شهدای ورزشكار (2 بهمن 99)
مشاهده ویدیو گزارش و صحبت های خانم الهام داوری و مهندس حجتی در لینک زیر: https://aparat.com/v/4USTN

مشاهده ویدیو گزارش و صحبت های خانم الهام داوری و مهندس حجتی در لینک زیر:
https://aparat.com/v/4USTN

بسم رب شهدا و الصدیقین
شهادت اتفاقی نیست
سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود باید شهیدانه زندگی کرد تا شهیدانه بمیریم...
اینجانب الهام داوری دولت‌آبادی امروز بر آن شدم که بعد از مدتی دست به قلم شوم تا مواردی را به اطلاع شهروندان عزیزمان برسانم. همانگونه که مستحضرید از سال گذشته شهرداری اصفهان پروژه های امتداد خیابان فرزانگان و میدان شهدای ورزشکار را شروع کرد. در جهت جلوگیری از تضییع حق مردم شهر دولت آباد، پیگیرهای متعدد توسط نماینده محترم شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت. در طی این پیگیریها بودند کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه به تخریب اعضا و جایگاه شورای شهر پرداختند. بارها و بارها تصاویر جلسات و صورتجلسات در رسانه‌ها به سمع و نظر همه مردم رسانده شد اما باز دوستانی بودند که دست از تخریب برنداشتند موضوع به جایی رسید که تعدادی از آقایان اعلام کردند قرار است تابلوی شهر دولت آباد جابجا شود یا صحبت هایی مثل تغییر حریم شهر دولت آباد و امثال آن را مطرح کردند و چه تهمت هایی زدند. در برهه ایی به ناچار ترجیح دادیم بسیاری از پیگیری ها را به اصطلاح چراغ خاموش پیش برویم تا به جایی که به فضل خدا و پیگیری های انجام شده به گفته کارشناسان بهترین نتیجه برای شهر و مردم رقم خورد. خدا را شاکریم که در این مسیر چند اتفاق مهم به وقوع پیوست:
۱. تمامی مجوزهای قانونی و رسمی مسیر خیابان جانبازان، چه در حریم دولت اباد و چه در حریم شهر اصفهان دریافت شد.
۲. برگزاری مناقصه تقاطع غیرهمسطح که همانطور که در جریان قرار گرفته‌اید مناقصه آن در حال برگزاری است و بزودی کلنگ آغاز به کار آن به زمین خواهد خورد.
 ۳. تنظیم نقشه های فاز ۱ فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکاران
۴.  نقشه برداری و شناسایی مالکین امتداد خیابان جانبازان در حریم شهر اصفهان
۵. بازشدن ردیف بودجه امتداد خیابان جانبازان و تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکاران در بودجه شهرداری اصفهان
شیرینی این موارد گوارای وجودتان
تمامی موارد اشاره شده جزو حقوق مردم شهر دولت آباد بوده و ما به عنوان اعضتی شورای اسلامی شهر وظیفه دفاع از حقوق مردم را داریم و امیدوارم در این مسیر موفق بوده باشیم.
اما نکته آخر این که امید است اینجانب و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با استناد به مواد قانونی و دایره اختیارات خود همچون قبل نظارتی موثر و مفید به طوری که مخل عملکرد ادارات نشود داشته و از حق قانونی خود در جهت دفاع از حقوق شهروندان دولت آباد استفاده کند.
فرصت اندکی در اختیار اینجانب و اعضای شورای اسلامی وجود دارد تا بتوانیم مطالبات مردم و کمبودهای شهر را جبران کنیم.
هماهنگی و پیگیری مداوم امور، از شروط اصلی تحقق مطالبات مردمی است و امید است که همت مضاعف که بین مدیران شهری و به ویژه اعضای شورای اسلامی وجود دارد، مشکلات موجود رفع و موقعیت مناسب برای خدمت شایسته به مردم فراهم شود.
از همه مردم شهید پرور دولت آباد تقاضا دارم از خداوند متعال بخواهيد همه ما مشمول دعاي امام علی (ع): نَسأَلُ اللّهَ مَنازِلَ الشُّهَداءِ وَ مُعایَشَهَ السُّعَداءِ وَ مُرافَقَهَ الاَنبِیاءِ
از خداوند جايگاه شهيدان و زندگي با سعادتمندان و همراهي با پيامبران را طلب مي کنم، شویم.
سپاس از همراهیتان
الهام داوری دولت آبادی_ عضو شورای اسلامی شهر دولت‌آباد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0